Makbet (tekst: XIII. století; tł.: Johana_MarieXIII)

Gdzieś znajdę twą duszę i kuszące żądze,

W świetle pełni rozkosz mi dawaj,

Ciała są zamkiem i labiryntem pułapek,

Zburzymy mury perwersyjnych zabaw.

 

Mistyka rąk i tańce ciała,

Nasyćmy skórę dotykiem swym,

W operze nocy znajdę cię Makbet,

W wygłodniałym wzroku nieśmiertelnych.

 

Ma lady Makbet, królowo nocy,

Przyszłaś mnie zniszczyć czy zaoferować zbawienie,

Wspomnij na wino, które daję ci ustami,

Przecież wiesz, że umarli czasami powracają.

 

Dłonie się zmieniają, są delikatne i drapią,

Twój pocałunek gryzie i głaszcze jak wiatr.

Na śmierć i na życie znajdziemy się w operze,

Upadniemy za kurtyną miłosnych zabaw.

 

Znajdź mnie Makbet, zniszczysz mnie Makbet,

Zwiążesz mnie linami na łożu miłości,

Znajdź mnie Makbet, zniszczysz mnie Makbet,

W krwawej ofierze pragnących ciał.

 

Znajdź mnie Makbet, zniszczysz mnie Makbet,

Zwiążesz mnie linami na łożu miłości,

Znajdź mnie Makbet, zniszczysz mnie Makbet,

W krwawej ofierze pragnących ciał.

 

Więźniowie opery, niewolnicy żądzy,

Narodzeni do walki, by zwyciężyć czas,

Wzywa cię do powrotu przekleństwo widowni,

W smutku samotności słyszymy głos.

 

W jednym spojrzeniu poznamy siebie,

Zmienimy twarze z minionych stuleci,

Na śmierć i na życie wieczne są więzy,

Opera Makbet to dawny znak.

 

Znajdź mnie Makbet, zniszczysz mnie Makbet,

Zwiążesz mnie linami na łożu miłości,

Znajdź mnie Makbet, zniszczysz mnie Makbet,

W krwawej ofierze pragnących ciał.

 

Znajdę cię Makbet, zniszczę cię Makbet,

Zwiążę cię linami na łożu miłości,

Znajdę cię Makbet, zniszczę cię Makbet,

W krwawej ofierze pragnących ciał.

 

Znajdę cię Makbet, zniszczę cię Makbet,

Znajdź mnie Makbet, zniszczysz mnie Makbet.*

*Tytuł tekstu oryginału: “Macbeth”.

 

Leave a Reply

