Markiza z obrazu (tekst: XIII. století; tł.: Johana_MarieXIII)

Noc pokonaną masz, z obrazu przemawiasz

Złamane czasy dni i ukrytych snów
We wieży ruin, zapomnianych chwil
Twoje usta są dotykiem, stałaś się legendą

Twoje lodowate spojrzenie, znasz tajemnice wszystkich dni
Gdy budzisz się w nocy, przemawiasz do gwiazd
Na skrzyżowaniu dróg zobaczę twój taniec
Ty barwy nocy znasz, ty mi dawaj, nam

Markizo ma, jesteś dla mnie tajemnicza, twarzy się przyglądam
Markizo ma, kto cię powita, do oddali do ciebie macham
Markizo ma, w nocy budzisz się i gwiazdom się spowiadasz
Markizo ma, pozostań wciąż tajemnicza

Markizo z obrazu, w sukni z klejnotów
Ty objawiasz się nam, mówię do obrazu
Jak ślepe korytarze dni i ukrytych snów
Twoje usta są dotykiem, ja wiem, ty mi dawaj, nam

Markizo ma, jesteś dla mnie tajemnicza, twarzy się przyglądam
Markizo ma, kto cię powita, do oddali do ciebie macham
Markizo ma, w nocy budzisz się i gwiazdom się spowiadasz
Markizo ma, pozostań wciąż tajemnicza

Markizo ma, jesteś dla mnie tajemnicza, twarzy się przyglądam
Markizo ma, kto cię powita, do oddali do ciebie macham
Markizo ma, w nocy budzisz się i gwiazdom się spowiadasz
Markizo ma, pozostań wciąż tajemnicza
Markizo z obrazu*

*Tytuł tekstu oryginału: “Markýza z obrazu”.


Leave a Reply

