Mistrz i Małgorzata (tekst: XIII. století; tł.: Johana_MarieXIII)

[Mistrz:]
Jestem księciem nocy, aniołem ciemnej gwiazdy
Daję wiązanki straconych marzeń
Słyszę twe wołanie czarna ikono raju
Jesteś w moim sercu wbitym nożem

[Małgorzata:]
Słyszę lament twój, od dawna wiem, to wiem,
że księżyc jest twym białym królem
Serce krwawi, rękę podaj mi
Pójdziemy szukać Świętego Graala

[Mistrz:]
Dam ci miłości swego ciała ciemne voodoo
W nocy staniesz się Czarną Madonną
Skradnę twe ciało, zdradzę twą duszę
Na środku pustyni potem zostawię cię opuszczoną

[Małgorzata:]
Dawno wiem, to wiem, słyszę wołanie
Cała płonę w objęciach twych
Wiem, że z tobą dalej życie się nie kończy
W świątyni miłości tajemniczych gier

[Oboje:]
Poznaj mój los, tu są moje usta
Daj mi swą wiarę, świątynia miłości jest nasza
Poznaj mój los, tu są moje usta
Daj mi swą wiarę [:świątynia miłości:] jest nasza

[Mistrz:]
A ty wciąż pytasz, kto daje mi siłę
to cienie mych dawnych wojsk
Nikt nie przypuszcza, co się dzieje
W głębokiej nocy w ukryciu gór

[Małgorzata:]
Dawno wiem, to wiem, słyszę wołanie
Cała płonę w objęciach twych
Wiem, że z tobą dalej życie się nie kończy
W świątyni miłości tajemniczych gier

[Mistrz:]
Widzisz me ciało, widzisz me usta
I moją siłę, której nikt nigdy nie zmierzy
Widzisz me ciało, widzisz me usta
Ja jestem tym istnieniem, w które nikt nie wierzy

[Oboje:]
Poznaj mój los, tu są moje usta
Daj mi swą wiarę, świątynia miłości jest nasza
Poznaj mój los, tu są moje usta
Daj mi swą wiarę [:świątynia miłości:] jest nasza

[Oboje:]
Poznaj mój los, tu są moje usta
Daj mi swą wiarę, świątynia miłości jest nasza
Poznaj mój los, tu są moje usta
Daj mi swą wiarę, świątynia miłości jest nasza

[Oboje:]
Poznaj mój los, tu są moje usta
Daj mi swą wiarę, świątynia miłości jest nasza
Poznaj mój los, tu są moje usta
Daj mi swą wiarę [:świątynia miłości:] jest nasza*

 

*Tytuł tekstu oryginału: “Mistr a Markétka”.

Leave a Reply

